Skorzystaj z kuriera na terenie Polski.
Kurier jest dostępny od poniedziałku do piątku na terenie całego kraju. Dzięki naprawie wysyłkowej nie jesteś już skazany na naprawę w niewyspecjalizowanym lokalnym serwisie. Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej? Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi.
Kto może skorzystać z naprawy wysyłkowej?
Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkownikach hulajnóg, oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie kuriera.
Jaki jest koszt zamówienia kuriera?
Kurier odbierający i dostarczający przesyłkę od Klienta jest płatny.
Do każdej wartości naprawy doliczany jest koszt kuriera w wysokości 29,00 zł przy wymiarze paczki nie przekraczającej (120x60x60). Wyjątek stanowi sytuacja kiedy Klient wysłał urządzenie we własnym zakresie.
Jak mogę zapłacić za naprawe?
Płatność za naprawę oraz wysyłkę można uiścić u kuriera przy odbiorze paczki. Proszę mieć przygotowaną gotówkę, ponieważ nie każdy kurier wyposażony jest w terminal kart płatniczych.
Domyślną formą płatności jest płatność za pobraniem. Dzięki temu urządzenie zostanie odesłane od razu po zakończeniu naprawy. * Nie ma możliwości zapłacenia przelewem za naprawę przed jej faktycznym wykonaniem.
Po zakończeniu diagnostyki informujemy o kosztach naprawy.
Dopiero po akceptacji kosztów przystąpimy do naprawy.
Czy przesyłka jest ubezpieczona?
Każda zamawiania przez nas przesyłka jest ubezpieczona.
Stosujemy standardowe ubezpieczenie przesyłki do wartości 5000,00 zł.
Ubezpieczeniu podlegają przedmioty zawarte w opisie przesyłki do wartości przedstawionej faktury.
Ile trwa naprawa wysyłkowa?
Większość standardowych napraw wykonujemy w ciągu 3-14 dni roboczych od dostarczenia przesyłki. Wyjątek stanowią naprawy specjalistyczne wymagające pełnej diagnostyki do których zaliczamy:
• naprawę urządzenia zalanego
• naprawy modułów
• naprawy oprogramowania
• wymiana uszkodzonych elementów.
Ile trwa dostarczenie paczki przez kuriera?
W przypadku dostawy przesyłki krajowej standardowy czas dostawy przesyłki wynosi 1-2 dni roboczych. Nasi kurierzy nie doręczają przesyłek w soboty i niedziele. Na termin dostarczenia paczki wpływ ma również godzina nadania. Znane są sytuacje, najczęściej w okolicy Świąt, gdy czas oczekiwania na przesyłkę wydłużył się nawet do 3 dni.
Jak można zamówić kuriera pod odbiór przesyłki?
Naprawę wysyłkową hulajnogi możesz zlecić
- dzwoniąc po numer telefonu 790 733 030
- poprzez złożenie zamówienia przez stronę internetową.
W celu zamówienia kuriera:
• kliknij na link DHL
• zamów kuriera
• wypełnij dane kontaktowe
• załącz informacje odnośnie usterki
Zamówiony Kurier odbierze przesyłkę w wybranym terminie ze wskazanego adresu. Kurier będzie miał ze sobą etykietę do naklejenia na paczkę (nie ma potrzeby drukowania dokumentów we własnym zakresie). Upewnij się, że hulajnoga została bezpiecznie zapakowana oraz czy kurier nakleił na przesyłkę etykiety “Ostrożnie szkło”
Czy załączyć akcesoria do przesyłki?
Paczka powinna zawierać niesprawne urządzenie wraz z ładowarką.
Kiedy kurierzy odbierają przesyłki?
Korzystamy z usług firmy DHL. Kurierzy odbierają przesyłki w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godzinach 8.00 – 18.00. Zazwyczaj przed odbiorem paczki kurierzy kontaktują się telefonicznie (nie jest to gwarantowane). W trakcie wypełniania formularz DHL w zakładce UWAGI/ INFORMACJE DLA KURIERA wpisać informacje odnośnie preferowanego czasu odbioru
Jak bezpiecznie zapakować hulajnogę?
Podczas napraw hulajnóg elektrycznych kładziemy duży nacisk nawet na najmniejsze detale. Urządzenia takie jak E-hulajnogi są zaprojektowane z delikatnych podzespołów. Należy pamiętać o ich właściwym zabezpieczeniu podczas transportu. Oryginalne opakowanie może okazać się niewystarczające, aby zapewnić pełną ochronę.
W celu ograniczenia ryzyka uszkodzenia paczki zalecamy stosowanie poniższych zasad:
1. Zapakuj uszkodzoną hulajnogę w oryginalne opakowanie. Jeśli oryginalne opakowanie nie dostępne, owiń urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej. Warstwa amortyzująca powinna mieć co najmniej 6 cm grubości.
2. Przygotowane opakowanie włóż do zewnętrznego pudełka. Pudełko zewnętrzne powinno być większe o co najmniej 14 cm od wewnętrznego pudełka. Przygotowane opakowanie należy zawsze umieszczać na środku zewnętrznego pudełka, zachowując przynajmniej 6 cm odległości od zewnętrznych ścian i narożników. Należy wypełnić całą wolnej przestrzeń wewnątrz, aby uniemożliwić przemieszczanie się zawartości podczas transportu.
3. Zabezpiecz karton wytrzymałą taśmą ochroną. Dzięki temu opakowanie będzie mniej narażone na uszkodzenie. Możesz okleić zewnętrzny karton w kształt litery H
• Naklej taśmę wzdłuż środkowego łączenia
• Naklej taśmę po obu stronach krawędzi bocznych
4. Umieść list przewozowy (etykietę adresową) na górnej powierzchni przesyłki. Dzięki temu firma kurierska będzie utrzymywać przesyłkę we właściwej pozycji. Naklejona etykieta powinna być widoczna w całości. Etykietę dostarcza kurier.
5. Podczas odbioru przesyłki przez firmę kurierską poproś o naklejenie na paczkę etykiety “Ostrożnie szkło”
Kurier nie odebrał przesyłki. Co mogę zrobić?
Firmy przewozowe są naszymi podwykonawcami – nie są to nasi pracownicy. Mamy ograniczony wpływ na sposób wykonywania obowiązków przez kurierów. W przypadku problemów z odbiorem przesyłki sugerujemy podjęcie poniższych działań:
• bezpośredni kontakt telefoniczny z kurierem (sprawdź sekcję: jak skontaktować się z kurierem);
• wysłanie stosownej informacji na adres info@elektronogi.pl(w odpowiedzi na maila z potwierdzeniem zamówienia);
Jeżeli pomimo podjęcia interwencji kurier w dalszym ciągu nie odbierze przesyłki prosimy o ponowny kontakt. W takiej sytuacji zlecimy odbiór przesyłki innej firmie przewozowej.
Jak skontaktować się z kurierem?
Niestety, nie dysponujemy numerami kontaktowymi do kurierów DHL. Istnieje kilka możliwości uzyskania numeru telefonu do kuriera:
• Dział obsługi klienta czynny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 16.30 i można się z nim skontaktować telefonicznie, pod numerem (+48) 22 30 62 800;
• Weryfikacja przesyłki na stronie DHL => poddanie nr paczki (dostępny w mailu)=> sprawdzenie nr kuriera